Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Hogyan válasszon parfümöt?

Az illat olyan, mint egy szép ékszer, felöltözteti és elegánssá varázsolja viselőjét. Ezért mindig nagyon körültekintően kell illatot választani, alkalmazkodjon a napszakhoz és az alkalomhoz. Nyáron használjon könnyebb, friss, citrusos, virágos illatokat, télen pedig kerüljenek előtérbe a fűszeresebb, orientálisabb illatcsaládok. Azonban arra mindig figyeljen, hogy a kiválasztott termék illeszkedjen a stílusához és ne váljon uralkodóvá.

 

Kiválasztásnál soha ne döntsön egy illatcsík alapján, hiszen az illatjegyek a bőrön bontakoznak ki. Az illatszereket a bennük található illóolajak töménysége szerint osztályozzák. Az EDP (Eau de parfum) rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrátummal, melynek aránya 8-15% és körülbelül 3-6 órán át keresztül érezhető.
Főleg nyáron kedvelt a hölgyek körében az EDT (Eau de toilette) amely csupán 4-8% illatanyagot tartalmaz, és tartóssága 2-4 órára koncentrálódik. Extrém töménységű a Le Parfum (vagy simán Parfum) változat, amely akár 8-12 órán keresztül is tartja illatát. Az EDC (eau de cologne) pedig az igazi friss és könnyű illatú, de a tartóssága a legkisebb. 

 

Hogyan használja a parfümöt?

A töményebb illatszerekkel bánjunk óvatosan, használja a nyakon, a csukló belső részén, de akár a boka belső részére is fújhatunk belőle. Akkor lesz a legintenzívebb a hatás, ha a bőr meleg és vérrel legjobban ellátott helyén használja. Ruhára semmi képen sem ajánlott fújni kedvenc illatát.

 

Hogyan vásárolhat nálunk?

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatja rendelését, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgáltunk segítségével egyaránt lehetősége van vásárolni.
Elektronikus vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudja elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnia a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Későbbi kényelme érdekében érdemes regisztrálni az oldalon, így belépést követően adatait nem kell újra beírnia. A megrendelés sikerességéről visszaigazoló e-mailt fog kapni.

 

Hogyan tudja átvenni a megrendelt terméket?

 

Személyes átvétel
Termékeinket előzetes egyeztetés után átveheti személyes munkanapokon 10-18 óra között a XIII. kerületben a Váci út 136/c szám alatt. 


PostaPont
Az Önhöz legközelebb eső Magyar Posta fiókjaiban valamint a MOL töltőállomásokon veheti át rendelését.


Házhoz szállítás futárral 24 órán belül ( a termék üzletünkbe érkezését követően)

Budapesten és vidéken is

 

Milyen összegtől díjmentes a szállítás?

A szállítás 15,000 Ft értéktől díjmentes az MPL futárszolgálattal. 

Mért olcsóbbak a termékek, mint a drogériákban?

A nagy áruházakban a vásárlónak olyan költségeket is ki kell fizetnie, amit egy online rendelés során egy webáruház nem terhel a vásárlóra. Nincs hatalmas bérleti díj, nincs óriási raktárkészlet és nincs hatalmas stáb sem. Ezeket a költségeket nem kell az árrésbe kalkulálnunk, így a vásárlóink a legkedvezőbb árakon tudnak vásárolni. 

 

Mi a Tester? 
100%-ban eredeti és 100%-ban az eredetivel megegyező illat, amely nem az eredeti csomagolásában, hanem egy fehér/fekete univerzális dobozban esetenként doboz nélkül érkezik. Gyártótól függően a teszterek kupak nélkül is érkezheznek. Ezeket alapvetően kiállítani, kipróbálni szánták, de tökéletesen alkalmasak használatra is, hiszen az illatösszetétele megegyezik a csomagolt változatéval. Ha magadnak vásárolsz és nem ajándékba akkor ideális választás lehet, mert a teszter kiszerelés mindig kedvezőbb áru mint az originált csomagolású. 

Az oldalon szereplő parfümök eredetiek?
A webshopunkban csak és kizárólag eredeti termékeket talál, amelyekre visszavásárlási és/vagy cseregaranciát vállalunk, amennyiben 14 napon belül jelzi az igényét és azután nem használja a terméket. 

Ha bizonytalan és meggyőződne a kapott termék eredetiségéről, akkor van lehetősége ellenőrizni a terméket: http://checkcosmetic.net oldalon. 

A képes útmutatón látszik, hogy először ki kell választanunk a márkát, aztán beírnunk a kódot és eredményképp egy gyártási dátumot kapunk. Az adatbázis nem tartalmaz minden márkát!

               

Milyen garanciát kapok a termékekre és hogyan tudom érvényesíteni?
Tisztában vagyunk vele, hogy az internetes vásárlás, bár egyre elterjedtebb és egyre hétköznapibb, de továbbra is egy bizalmi kérdés eladó és vásárló között. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy minden parfümre és illatszerre 100%-os eredetiségi garanciát vállalunk. Ha a termékkel nem elégedett, akkor 14 napon belül visszavásároljuk, vagy kicseréljük egy másikra, ami lehet ugyanolyan típus vagy az eredeti rendeléstől eltérő. 

Mért merjük ezt megtenni?
Mert partnereink és beszállítóink, olyan ellenőrzött kapcsolatok, akiknek a termékeik 100%-osan bevizsgáltak és 100%-ig eredetiek. A garanciát azért vállaljuk, mégis, hogy ha Ön mást tapasztalna, akkor legyen lehetősége elállni a vásárlástól. 

Hogyan működik?
Megrendeli a csomagot és boldog, mert megérkezett, de kicsomagoláskor csalódás éri, mert úgy érzi, hogy az illat nem olyan, mint amelyre régen emlékezett. Semmi gond!
Jelzi nekünk, telefonon vagy e-mailben, ahol leegyeztetjük, hogy Önnek a vételár visszafizetése vagy egy másik ugyanilyen, esetleg egy másik típusú termékre jobb a csere és már intézkedünk is!

Mennyi időm van jelezni?
Mindenkit arra kérünk, hogy a vásárlástól számított 14 napon belül jelezze, ha "rendellenességet" tapasztal, és ha jelzett, akkor attól a pillanattól már ne használja a terméket.

Jeleztem, mi ezután a teendőm?
A terméket és a számláját be kell hozni az üzletbe vagy el kell juttatni hozzánk postán, a vételárat a vásárlástól függően készpénzben vagy utalással fizetjük Önnek vissza.

Nem találta meg a kérdésére a választ? Keressen meg minket emailben: info@vip-parfum.hu címen, vagy telefonon a 0620 440 4040-es telefonszámon.