Lássuk, hogy szerintünk mik azok a legjobb parfümös reklámok, amelyekkel egy életre bevéstek egy illatot az emlékezetünkbe, de legalábbis az elmúlt 10 évben nem tudtunk tőlük szabadulni.
Kenzo World - Margaret Qualley (2016)
Számunkra az egyik legemlékezetesebb parfümös reklám a Kenzo World anyaga lesz, amíg világ a világ. Margaret Qualley modell-színésznőt láthatjuk benne, egy unalmas díjátadó közepén, ahonnan végül kisétál és kibújik belőle a világ összes energiája. Felszabadultan grimaszol, táncol és mókázik miközben körbejárja az épületet. A reklám hatását mi sem bizonyíthatja jobban, hogy annak alapjait Taylor Swift is felhasználta Delicate videója készítésekor. Egyedül azt sajnáljuk, hogy noha a reklám maga és hogy egy parfümös reklám az nagyon megmaradt, de hogy a Kenzo World reklámja volt, az már kevésbé. Így tulajdonképpen a lényeget nem sikerült átvinni vele.
Dior Sauvage - Johnny Depp (2015)
Johnny Depp szereplése a Dior Sauvage reklámjában megerősíti az illat misztikus és vad jellegét. A sivatagban játszódó kampány látványosan a parfüm frissességére, élénkségre helyezi a hangsúlyt, miközben Depp karaktere rejtélyes utazásra, csábító felfedezésre, a belső hangjaink meghallgatására invitálja a nézőket. Johnny Depp maga rizikós reklámarc lett, ugyanis a válási botránya közepette több cég is bojkottálta, de a Dior kitartott mellette. Mi sem bizonyította jobban a választásuk helyességét, hogy 2023-ban rekordösszegű reklámszerződést kötöttek vele. A több mint húszmillió dollárról szóló szerződés a parfümipar történetének legnagyobb férfiparfüm-szponzorációja lett.
Burberry Hero - Adam Driver (2021)
A Burberry Hero parfüm reklámja egy elképesztően erőteljes és látványos kampány, melynek középpontjában a tehetséges színész, Adam Driver áll. Lehetett utálni, vagy szeretni ezt a reklámot, ránk mély benyomást tett, hiszen alaposan bevésődött a retinánkba a habok közül kentaurként kiemelkedő színész látványa. A reklám, mely 2021-ben debütált, a modern hős és az önfelfedezés témáját járja körül. A narratíva egy különleges és egyedi utazásra invitál minket, ahol Driver karaktere, egy lovast mutat be, aki újjászületik a természet szépségével összhangban.
Coco Chanel Mademoiselle Intense - Keira Knightley (2018)
Egy felejthetetlen este emlékei szilánkokban. A videóban azt látjuk, ahogy Keira Knightley egy átmulatott éjszaka foszlányait éli újra különböző Chanel termékekről asszociálva az előző éjszaka eseményeire. Az intenzív jelenlét és nőies vonalak egyszerre jelennek meg ebben a Coco Chanelt és az életet éltető alkotásban. A Coco Mademoiselle Intense illatot a reklám remekül mutatja be, miközben a színésznő szenvedélyes és önfeledt pillanatokat él át, mi is elkezdünk vágyakozni erre a fajta szabadságra.
Gucci Flora Gorgeous Gardenia - Miley Cyrus (2021)
A Gucci Flora Gorgeous Gardenia reklámja a többi virágos illat kreatívját követi, de valahogy még excentrikusabban Miley Cyrus-szal, a pihe-puha kiscicával és az animébe forduló ütős koncepcióval. A videó eleje úgy indul, mint a többi Gucci virágos illat, akár a Gucci Bloom kampánya, ami a virágok és a nőiesség kavalkádját hozza el. A látomásszerű kameramozgás és az időnként pszichedelikus, elmosódott, álomszerű képi világ egyedi, mámoros hangulatot teremt, végtelenül bájos puhasággal. A videó felénél azonban animébe vált a képi világ és ettől aztán teljesen az lesz az érzésünk, hogy valami nagyon jó szert használtunk! Ami persze lehet akár a Gorgeous Gardenia is…
Neked melyik parfümös reklám maradt meg a legjobban? Írd meg nekünk!