Honlapunk azért használ Cookiekat, hogy fokozza az Ön által használt élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a Cookie-k használatához.

Bruno Banani

A provokatív és nem mindennapi marketingszöveg gyakorlatilag ellentétes a kapitalizmusban megszokott üzletpolitikával, hiszen ott a cél eladni mindenkinek. 1993-ban a Bruno Banani fehérneműket a Not for Everybody szlogennel megkezdték értékesíteni. A német márka gyorsan fejlődött és már nem csak a fehérnemű, hanem az óra, cipő és az illatszer piacon is komoly versenyzőnek számít. A márka filozófiája, az egyediség és a konformista jegyek kerülése. Az egyediség minden divatkreáción és minden Bruno Banani parfümön érződik. Formabontó, nagyvásosi illatinak a története midössze 2000-ig nyúlik vissza, amikor is megszületett a Bruno Banani Bruno woman illetve a Bruno Banani Bruno Man. Az eltelt 15 év során folyamatosan érkeztek jobbnál jobb illatok, amelyek a már névjeggyé vált ferde üvegben érkeztek mind egy szálig, ezzel is jelezve a divatház formabontó jellegét. 

A Bruno Banani reklámjai minden esetben provokatívak, szexik és rendhagyóak. Nagy plakátokkal és tv reklámokkal elsősorban a parfümjeit hirdeti a cég, de ezen spotokban is látszik és átjön, hogy Bruno Banani a fehérneműiparból indult. A modeljei a kampányokban rengetegszer mindössze alsóneműben jelennek meg. A szexisség és a vagányság süt ezekről a képekről, de eddig még, sikerült jól egyensúlyozni a merészség és a médiahatóság engedékenysége közötti pallón.

Rendezés:
Az oldal tetejére